seniornight and zions - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Luc Roebroek - WaarBenJij.nu seniornight and zions - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Luc Roebroek - WaarBenJij.nu

seniornight and zions

Blijf op de hoogte en volg Luc

02 November 2016 | Verenigde Staten, Salt Lake City

De week van 10 oktober:
De week na Homecoming was dit. De maandag op school werd de eerste jongen al gevraagd voor het volgende gala. Die avond lagen er twee keer posters bij mij voor de deur. Dit is niet het leukste wat je kan meemaken. Menig jongen noemt je een geluksvogel. Dit valt wel vies tegen want je moet tegen een van de twee meisjes toch nee zeggen, dit vergeten veel mensen. Ik had wel wat tijd om te bedenken tegen welke van de twee ik ja zou zeggen en hoe ik nee zou gaan zeggen tegen de andere.
Donderdag in deze week had ik ja gezegd tegen September Mcbride. Het gaat als volgt, een meisje legt een poster bij je voor de deur en een aantal dagen later moet jij antwoorden op de vraag. Maar niet gewoon met ja of nee. Nee jij moet dan ook een poster bij diegene voor de deur leggen. Dit is wel leuk om mee te maken. Ik verheug me nu al op het volgende gala.
14 oktober hadden we senior night en dan worden alle senior football spelers bedankt voor hun inzet en prestatie voor de school. Ik ben ook een senior. Dus ik werd ook aangekondigd. Het is traditie om met je ouders het veld op te lopen, dus mijn host parents liepen met mij het veld op. Dit was wel heel vet om te doen.
Daarnaast zijn we deze week region champion geworden. Dit betekent dat we naar de state championship gaan.
Zaterdag morgen ben ik gaan golfen. De golfbaan waar we heen zijn gegaan is in de bergen. Het is echt super mooi. Voor je eerste hole sla je van een berg af naar de hole beneden in het dalletje. Maar daarnaast heeft het ook holes waar je de bal berg op moet slaan. Dit is wat minder want je bal rolt dan vaak een heel eind terug.
De week van 17 oktober:
Deze week hebben we niet echt veel speciale dingen gedaan. We zijn gewoon naar school gegaan en naar football training. Op vrijdag ben ik op een date gegaan. We zijn gaan bowlen. Tijdens het bowlen kwam ik er toch wel gauw achter dat het een simpel spelletje is. Dit vond mijn date ook. Dus na een uur zijn we ermee gestopt en zijn we een ijsje gaan halen en naar haar huis gegaan.
De week van 24 oktober:
Donderdag middag zijn we vertrokken naar Saint George om naar Zions park toe te gaan. Toen we daar eenmaal aankwamen na 4 uur rijden was het al erg laat en hebben we niet echt meer iets gedaan.
De ochtend erna begonnen we met eens rustig naar het zwembad toe te gaan. Hier verbleven we tot en met lunch. Na de lunch zijn we met van die cross buggy’s door de bergen gaan rijden. Dit was echt gaaf. Het was echt een grote zand woestijn. Maar het uitzicht van hoger gelegen delen was ook nog eens super mooi. In de avond hebben we nog een beetje gezwommen en wat gegeten. Daarna lekker typisch Amerikaans: zijn we een basketbal wedstrijd op tv gaan kijken.
De zaterdag ochtend zijn we eerst naar Zions park gegaan. Hier hebben we een lange wandeling gemaakt en daarna zijn we weer terug richting huis gegaan. Een reis van 4 uur.
Zaterdag avond ben ik samen met wat vrienden naar een Halloween party gegaan. Het feestje was erg leuk. De meeste mensen waren verkleed. Zelf was ik verkleed als een van de ninja turtle.
Dit was weer mijn verhaal, ik hoop dat ik jullie een beetje op de hoogte heb kunnen houden van wat er allemaal is gebeurt aan deze kant van de wereld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luc

Hallo allemaal, mijn naam is Luc Roebroek en ik ben 17 jaar oud. Ik vertrek 10 aug voor 11 maanden naar Salt Lake City, Utah.

Actief sinds 02 Aug. 2016
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 20036

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2016 - 02 Juni 2017

Mijn jaar Amerika

Landen bezocht: